تابعني على تويتر @abumuailek
المشاركات

يا ترى يا دكتور أنا ممكن أعيش لحد ما يبقى عندي 100 سنة؟

الطبيب والمريض

 

المريض : يا ترى يا دكتور أنا ممكن أعيش لحد ما يبقى عندي 100 سنة؟

الطبيب أنت بتدخن أو بتشرب أو بتتعاطى؟

: لأ أبداً، عمري ما دقت سيجارة أو كأس ولا حتى شديت نفس من شيشة

: بتلعب قمار؟

: لأ، ولا حتى كوتشينة ولا دومينو ولا شطرنج

: بتسهر قدام التلفزيون أو الفيديو أو الدش؟

: ولا بأفتحهم من أساسه

: ولا بتسهر على القهوة؟

: ولا عمري عتبتها برجلي

: بترهق صحتك ونظرك بالقراءة كتير؟

: بالعكس، أنا أطيق العمى ولا أطيقش الكتب

: طيب بتقعد كتير قدام الكمبيوتر أو الأنترنت؟

: كمبيوتر؟ أشوف إيه؟

: طيب بتسافر على طرق خطر أو بتسوق كتير؟

: أنا لا عندي عربية ولا بأسافر من أصله؟

: طيب بتلعب أي رياضة عنيفة أو مرهقة؟

: ولا عمري عتبت نادي، وما لعبتش حاجة من أيام ثانوي

 

: بتصلي؟


: يوم الجمعة بس
 

 

: بتحب  ؟  
 

:          لا بحب البنات ، ولا بحبوني !

!!!

 

!!!

 

؟؟؟

 

:

 أمال عايز مية سنه  تهبب فيها إييييييييه

   



--


.•´)
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ ¸.•´
¸.•¸.•*`•- • •´☆ PlZ
(¸.• ■ ι η v ι т є ■ your friends to watch the blog ■ •.¸)
http://mstr2kx.blogspot.com
OR
(¸.• ■ ι η v ι т є ■ your friends to join the group ■ •.¸)
http://groups.google.com/group/m7md

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
•·.·•♥♥-- Enjoy--♥♥•·.·•

إرسال تعليق

© جميع الحقوق محفوظة - Let's Do it !! تطوير قوالب بلوجر